- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1
До уваги громадян
З 20 січня 2025 року відновлено функціонування Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України після масштабної кібератаки з боку росії.
Відновлено роботу таких реєстрів:
Державний реєстр обтяжень рухомого майна;
Автоматизована система виконавчого провадження;
Електронний реєстр апостилів;
Єдиний реєстр засуджених та осіб, узятих під варту;
Автоматизована система «Банкрутство та неплатоспроможність»;
Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади».
Увага Наразі обмежено доступ нотаріусів та державних реєстраторів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також до внесення актуалізованих даних про обтяження державними та приватними виконавцями.
Поряд з цим, відновлюється й низка електронних інформаційних взаємодій з державними органами, які використовують обмін даними із вищезазначеними реєстрами у своїй діяльності, насамперед з ДПС, МВС, ДМС, ПФУ, Мінцифри, Держгеокадастром, ДПСУ та іншими.
Також у найближчий час на порталі та в застосунку Дія буде відновлено доступ до онлайн -послуг, пов'язаних з зазначеними реєстрами.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 8
Відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" та наказу № 158 Міністерства розвитку громад та територій України від 03.07.2018 реєстрація декларацій за процедурою амністії можлива для:
індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 500 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 500 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року до 09 квітня 2015 року;
будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року.
Наші спеціалісти проаналізували найбільш поширені помилки при заповненні/поданні цього виду документів та підготували роз'яснення:
1. На отримання послуги подається не власник земельної ділянки. Право на забудову земельної ділянки має лише власник або користувач відповідно до вимог містобудівної документації.
2. Замовник подає документи не в повному обсязі. Для отримання послуги, необхідно мати:
- документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;
- технічний паспорт із зазначенням відомостей про можливість/неможливість надійної та безпечної експлуатації;
- звіт про проведення технічного обстеження (у разі необхідності).
3. Відсутність згоди співвласників земельної ділянки та/або об'єкта будівництва. У випадку, коли земельна ділянка та/або об'єкт будівництва перебуває у спільній власності, замовниками повинні виступати всі співвласники або один із власників за наявності згоди решти співвласників.
4. Рік завершення будівництва об'єкта суперечить вимогам пункту 9 розділу V Прикінцевих положень ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності». Тобто це вищезазначені об'єкти, збудовані раніше 05 серпня 1992 року і пізніше 09 квітня 2015 року, а також будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані пізніше 12 березня 2011 року.
5. Також поширеними є помилки, пов'язані з технічною інвентаризацією (ТІ):
• Відсутні відомості про можливість надійної та безпечної експлуатації об'єкта будівництва.
• Підстава проведення ТІ суперечить обраному типу документа. Суб’єкту технічної інвентаризації необхідно обрати таку підставу: перед прийняттям в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів, зазначених у пункті 9 розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
• Вид будівництва у ТІ не збігається із видом будівництва у декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Наприклад, у технічній інвентаризації вказано «Існуюча забудова», а у декларації – «Реконструкція», що є помилкою.
Декларацію про готовність до експлуатації самочинно збудованого об'єкта можна подати через вебпортал «Дія» або у паперовому вигляді через ЦНАП. Результат розгляду замовник може дізнатися протягом 5 робочих днів з дня надходження документа.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 12
1 січня 2025 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання державної підтримки внутрішньо переміщеним особам» № 1544, якою зокрема викладено в новій редакції Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 2022 року №333 (далі — Порядок).
Перегортайте слайди, щоб дізнатися більше про основні нововведення.
Запроваджені зміни спрямовані на забезпечення ефективного адміністрування виплат за програмою «Прихисток», спрощення процедури отримання компенсації особами, які безоплатно розмістили в себе ВПО, та посилення контролю за дотриманням умов для її надання.
З повним текстом постанови ви можете ознайомитися за посиланням:
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 17
Нова ініціатива Мінветеранів: сім’ї полонених або зниклих безвісти ветеранів можуть отримати відомості з ЄДРВВ через ЦНАП
Продовжуємо впроваджувати послуги у Центрах надання адміністративних послуг для Захисників та Захисниць та їхніх родин.
Відтепер родини полонених та зниклих безвісти ветеранів війни зможуть отримати відомості з Єдиного державного реєстру ветеранів війни (ЄДРВВ). Отримавши витяг вони зможуть користуватися належними пільгами до моменту звільнення ветерана/ветеранки з полону або визнання його/її в судовому порядку безвісно відсутнім чи померлим.
Отримати витяг можна у місцевому ЦНАП, незалежно від задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування).
Отримати відомості із ЄДРВВ у ЦНАП можуть:
чоловік/дружина;
непрацездатні батьки;
законний представник дитини (до 18 років);
неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи;
особа, яка перебуває під опікою або піклуванням особи, відомості про яку запитуються.
До запровадження автоматичної верифікації відомостей один із членів сім’ї має пред’явити адміністратору ЦНАП паспорт, РНОКПП (за наявності) та підтверджуючі документи:
свідоцтво про шлюб або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу – для дружини/чоловіка;
свідоцтво про народження особи або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження особи та пенсійне посвідчення або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідка медико-соціальної експертної комісії – для непрацездатних батьків;
свідоцтво про народження дитини або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження – для дітей;
витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідку медико-соціальної експертної комісії – для неодружених повнолітніх дітей, визнаних особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи;
рішення районної, районної у м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення), сільської, селищної ради або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування – для осіб, які перебували під опікою або піклуванням.
витяг з інформаційної системи з питань поводження з військовополоненими або витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та повідомляє реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) особи, стосовно якої запитується інформація.
Детальніше про це роз'яснюємо у Пам'ятці https://mva.gov.ua/.../%D0%9F%D0%B0%D0%BC_%D1%8F%D1%82%D0...
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 31
Державне підприємство Національні інформаційні системи відновило роботу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) після масштабної кібератаки з боку росії.
Сервіси порталу ЄДР та низка онлайн-послуг за допомогою Дії будуть відновлені поступово.
Фахівці НАІС спільно з Кібердепартаменту Служба безпеки України, Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України та Кіберполіція продовжують працювати над відновленням роботи реєстрів і посиленням їхнього захисту.
Зокрема, продовжуються роботи з відновлення доступу до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників, Автоматизованої системи виконавчого провадження.
Ці реєстри є важливими також для проведення окремих реєстраційних дій відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
У зв’язку з цим строки розгляду документів щодо тих реєстраційних дій, для прийняття рішення щодо проведення яких чи надання відмови потрібно використання відомостей
із зазначених реєстрів, зупинено.
Документи для проведення реєстраційних дій приймаються, однак відповідні реєстраційні дії будуть проводитись після відновлення доступу до реєстрів, використання відомостей з яких необхідне для її завершення.
Слідкуйте за оновленнями, щоб бути в курсі актуальних змін.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 72
Витяги про місце проживання дітей
Актуалізація даних про місце проживання дітей
Зимова єПідтримка для дітей
Соціальні виплати — субсидії, допомога сімʼям з дітьми
Отримайте послуги для дітей чи для себе за кілька кліків — на порталі та в застосунку Дія.
Активно працюємо над відновленням усіх сервісів спільно з Мінʼюстом, про запуск інших послуг також оперативно повідомимо. Нагадаємо, що Дія не зберігає персональні дані, а лише підтягує їх з реєстрів.
Затишних кліків, і нехай між установами бігають дані, а не ви
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 72
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 124
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 160
З 1 січня 2025 року ДП Поліграфічний комбінат "Україна" змінено вартість бланків окремих біометричних документів.
Паспорт громадянина України (ID-картка) вперше - безкоштовно;
Паспорт громадянина України (ID-картка) до 20 робочих днів - 558 грн.
Паспорт громадянина України (ID-картка) до 10 робочих днів - 928 грн.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 20 робочих днів - 1042 грн.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 7 робочих днів - 1682 грн.
Посвідка на постійне проживання в Україні - 1175 грн.
Посвідка на тимчасове проживання в Україні - 1080 грн.
Звертаємо увагу, що громадяни України, які оплатили адміністративні послуги та подали заяви для оформлення документів до 31.12.2024, отримають документи за старою ціною.
Ті ж особи, які оплатили адмінпослуги до 31.12.2024, але заяву для оформлення документів ще не подавали, зможуть здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 130
Відповідно до розпорядження міського голови від 23 грудня 2024 року № 456/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 25 грудня 2024 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 125
Відповідно до розпорядження міського голови від 30 грудня 2024 року № 466/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 01 січня 2025 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 131
У зв'язку з кібератакою росіян на державні реєстри , деякі послуги в Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) тимчасово недоступні.
За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.
Реєстри призупинені, тому тимчасово не працюють:
Послуги з видачі актів цивільного стану
Перереєстрація авто
єВідновлення
Витяг з ЄДР
Повідомлення про пошкоджене\знищене майно
Присвоєння поштових адрес
Послуги зі зміни реєстрації місця проживання
Послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія
Послуги у сфері будівництва
Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.
Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам http://surl.li/geicat
Звертаємо увагу, що наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.
За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.
Послуга єВідновлення до моменту відновлення роботи реєстрів працюватиме за наступним порядком.
Щодо заявок на компенсацію за пошкоджене майно:
Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.
Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.
Щодо заявок на компенсацію за знищене майно (житлові сертифікати):
Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.
Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.
Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 грудня 2024 року № 1445 “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції” згідно з якою зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг, що відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до відновлення доступу до зазначених реєстрів.
Датою відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, є перший робочий день, що настає за днем оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції.
Будемо з вами на звязку та поступово повідомлятимемо про зміни.