Новини

Звертаємо увагу, що з 01.01.2024 року відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» змінюється сума адміністративних зборів за надання адміністративних послуг.

Детальна інформація щодо адміністративних зборів на 2024 рік зазначена в нижченаведеній таблиці.

Призначення платежу

Сума

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв’язку з юридичною особою

(На підставі документів поданих в паперовій формі)

Строк

Сума

24 години

910 грн.

6 годин

910 грн. +1820 грн.

2 години

910 грн. +4540 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

270 грн.

За державну реєстрацію змін відомостей про благодійну організацію, про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

(На підставі документів поданих в паперовій формі)

Строк

Сума

24 години

300 грн.

6 годин

300 грн. +610 грн.

2 години

300+1510 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

90 грн.

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв’язку з юридичною особою.

(На підставі документів поданих в електронній формі)

Строк

Сума

24 години

680 грн.

6 годин

680 грн. +1360 грн.

2 години

680+3410 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

200 грн.

За державну реєстрацію змін відомостей про благодійну організацію, про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

(На підставі документів поданих в електронній формі)

Строк

Сума

24 години

230 грн.

6 годин

230+450 грн.

2 години

230+1140 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

70 грн.

За надання витягу в паперовій формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

150 грн.

За надання витягу в електронній формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

110 грн.

За надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі (за кожен документ)

210 грн.

За надання документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі

160 грн.

За державну реєстрацію права власності (у тому числі довірчої власності)

Строк

Сума

5 робочих днів

300 грн.

2 робочих дні

3030 грн.

1 робочий день

6060 грн.

2 години

15140 грн.

За державну реєстрацію інших речових прав, похідних від права власності

Строк

Сума

5 робочих днів

150 грн.

2 робочих дні

1510 грн.

1 робочий день

3030 грн.

2 години

7570 грн.

За державну реєстрацію обтяжень речових прав

150 грн.

За державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій

300 грн.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

120 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру в паперовій формі

80 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру в електронній формі

40 грн.

За надання інформації адвокатам, нотаріусам шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру

120 грн.

За державну реєстрацію спеціального майнового права на об’єкт незавершеного будівництва.

300 грн.

За державну реєстрацію спеціального майнового права на майбутній об’єкт нерухомості.

355 грн.

За державну реєстрацію обтяжень майбутніх об’єктів нерухомості, включених до гарантійної частини

71 грн.

За державну реєстрацію права довірчої власності на отриманий в управлінні об’єкт незавершеного будівництва, майбутній об’єкт нерухомості.

30 грн.

За декларування/реєстрацію місця проживання

45.42 грн.

За декларування/реєстрацію місця проживання, у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку

75.70 грн.

За зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання

45.42 грн.

За надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

151.40 грн

За видачу посвідчення водія на право керування транспортними засобами.

(Без врахування вартості бланкової продукції)

230 грн.

За реєстрацію, перереєстрацію колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків.

(Без врахування вартості бланкової продукції та номерного знака)

350 грн.

 

 

Тепер власники зруйнованого житла можуть використати житлові сертифікати в Дії для купівлі нової домівки. Раніше з нього можна було дізнатися суму компенсації та термін дії, зараз за ці кошти можна придбати нове житло.
Окей, я маю сертифікат. Як його використати?
1️⃣ Оновіть застосунок до останньої версії
2️⃣ У розділі єВідновлення відкрийте вкладку Сертифікати на житло
3️⃣ Натисніть Забронювати кошти
🤔 Що далі?
Протягом 5 робочих днів надійде підтвердження в Дію про те, що кошти заброньовані. Після цього є 30 днів, щоб оформити угоду купівлі-продажу. Цю угоду можуть оформити лише ті нотаріуси, які мають доступ до Реєстру пошкодженого та знищеного майна. Протягом 5 днів кошти надійдуть продавцю житла. Якщо не встигаєте, потім повторно подасте заяву про бронювання коштів. Ви можете придбати нову квартиру чи будинок на вторинному ринку або ж вкласти інвестиції в будівництво.
❗️ Важливий момент
Щоб скористатися сертифікатом, потрібно припинити право власності на знищений об’єкт нерухомості. Це можна зробити в ЦНАПі або в нотаріуса.
Оновлюйте застосунок та починайте відбудовувати рідну домівку 🫂
Послугу компенсації за знищене майно розроблено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
413979026_751631993672786_8791342361260239372_n.jpg
Змінили прізвище, місцезнаходження, номер телефону або вид діяльності? Вносьте зміни до ФОП за 2 кроки.
💻 Автоматизували послугу, тепер змінити дані про ФОП можна без участі державного реєстратора. Жодного людського фактору, очікування та непередбачених відмов. Опрацювання заяви займає 3 секунди замість доби та відбувається автоматично.
Тепер не доведеться вказувати податкові дані, Дія це зробить самостійно на основі інформації з реєстрів.
Ви можете внести зміни до:
🪪 ПІБ
📍 місцезнаходження бізнесу
💅🏻 КВЕДів (видів економічної діяльності)
📱 контактної інформації
Кілька кліків — і актуальна інформація про ваш бізнес вже в податковій та єдиному державному реєстрі.
Запускаємо послуги — спрощуємо життя підприємцям 🫂
Послугу реалізовано Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством юстиції за підтримки Програма EGAP, що виконується Фонд Східна Європа та фінансується Швейцарією.
 
412751314_748097204026265_469591207978485721_n.jpg
Це як єМалятко, але для бізнесу: 8 послуг, 1 заява, 20 хвилин часу — і ви відкрили бізнес. Без поїздок по різних установах, черг та збору дозволів. Раніше цей процес міг зайняти понад 1 місяць, з Дією — 20 хвилин.
Уявіть, одна заява — і ви відкрили салон краси, кафе або магазин. 1 заява — і ваша мрія перетворилася на реальність.
Які послуги обʼєднує е-Підприємець?
👉🏻 державна реєстрації ФОП
👉🏻 державна реєстрація змін до ФОП
👉🏻 реєстрація протипожежної декларації
👉🏻 державна реєстрація потужності
👉🏻 подання інформації про вакансії
👉🏻 реєстрація платником єдиного податку
👉🏻 реєстрація платником податку на додану вартість
👉🏻 відкриття банківського рахунку
Вже маєте свій бізнес, але хочете його масштабувати? Через е-Підприємець зможете відкрити новий заклад чи точку продажу, внести зміни до ФОП тощо.
⚙️ Зараз послуга — у бета-тесті. Долучайтеся за посиланням та тестуйте революційні послуги першими: https://t.me/diia_beta_bot?start=home
Будуємо країну зручну для підприємців 🤝🏻
Комплексну послугу е-Підприємець розробили у межах проєкту EU4DigitalUA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Академією електронного управління Естонії.
 
Тепер придбати машину можна буде в кілька кліків без зайвих перевірок, «бігунків», черг на касі банку та величезної комісії — послуга перереєстрації авто доступна в Дії. Зараз сервісом зможуть скористатися власники легкових автівок, мотоциклів і мопедів.
🤩 Більше жодного очікування, непотрібних «подорожей» до сервісних центрів МВС, черг, посередників та перекупів. Щоб придбати чи продати авто, достатньо заповнити заяву та почекати, поки вона пройде реєстрацію.
Онлайн-сервіс зробить послугу прозорою та зменшить корупційні ризики, адже перевірка авто та користувачів здійснюється автоматично, без участі людини.
Хочете скористатися сервісом уже зараз? Розказуємо, як це зробити
🚘 Власник авто формує заяву в Дії та ділиться QR-кодом або посиланням на договір
🔑 Покупець його підписує й вибирає: залишити старий номерний знак або змінити на новий зі спеціальною серією.
У Дії також можна замовити доставку техпаспорта й нового номерного знака на відділення Укрпошти. Тож більше не потрібно витрачати час на повторні поїздки до сервісного центру та стояти в чергах.
Клік-клік — і ваша «ластівка» в нового власника. Цифровізація економить час ✨
Від застосунку з документами до SuperApp. Презентуємо оновлений дизайн Дії
Уперше кардинально змінили дизайн застосунку, він стане більш зручним, адаптивним та інформативним.
⚡️ Дія вже давно перестала бути паспортом у смартфоні, у застосунку зʼявилися десятки нових послуг та сервісів, тому дизайн має відповідати функціоналу.
Що змінилося?
🪪 Вигляд документів. З динамічним фоном та збільшеним фото
🔍 Меню. Контрастне та читабельне
📰 Стрічка. З новинами, сервісами та інформацією про оновлення
Далі більше — вже невдовзі оновимо сервіси, щоб вони відповідали новому дизайну.
Ще детальніше — у відео ☝🏻
Новий дизайн Дії стане доступним протягом доби, оновлюйтеся та тестуйте Дію 4.0 🤩
 
Українці зможуть швидко знаходити найближче безпечне місце під час повітряних тривог на інтерактивній мапі в Дії.
Також можна буде переглянути його фото, дізнатися місткість та вид, а після відвідування — залишити відгук.
❗️ Постанова також зобов’язує органи державної влади та місцевого самоврядування постійно оновлювати інформацію про укриття. А ще контролювати їхній стан і доступність.
Влада швидше реагуватиме на неналежний вид укриття, а українці швидко знаходитимуть зручне й безпечне місце в разі ракетних атак 🤗
 
412646007_746968704139115_6541096156340856404_n.jpg
Оновили дизайн застосунку та презентували нові сервіси, які так давно очікували українці.
Завдяки підтримці Президента України, Уряду, партнерів та кожного українця провели перший Diia Summit з початку повномасштабної війни. Захід став початком нової сторінки в житті цифрової держави.
Які сервіси зʼявилися з Дії?
💼 Автоматизована послуга Внесення змін про ФОП.
За кілька хвилин без участі реєстратора
🚘 Перереєстрація авто
Купівля-продаж автомобіля в Дії. Швидко, без зайвих папірців та посередників
🧑🏻‍💼 е-Підприємець — бета-тест
Декілька послуг для бізнесу в одній заяві.
🌊 Послуги для моряків
Документи без даремних поїздок та годин витраченого часу.
💅🏻 Новий дизайн застосунку
Інклюзивний, зрозумілий та сучасний.
Ці сервіси покажуть зовсім новий підхід до державних послуг, у якому немає місця корупції та бюрократії.
Не зупиняємося та продовжуємо трансформацію, у планах на наступний рік — запуск Дія.Офісу та Мрії.
Тестуйте нові послуги, оцінюйте дизайн та ставайте рушієм цифрової трансформації 🦾
Diia Summit провели за підтримки Швейцарії в межах Програма EGAP, що виконується Фонд Східна ЄвропаUSAID Ukraine - USAID Україна TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах, Фонду Євразія, Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA, а також «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції, проєктам GIZ Ukraine за підтримки уряду Німеччини, та Visa.
 
Тисячі українців постійно живуть за бар’єрами: обмежена мобільність, ментальні та фізичні відмінності, нерозуміння з боку суспільства. Щоб усунути ці бар’єри та побудувати доступний цифровий простір для кожного, створено Раду безбар’єрності.
Під час підсумкового засідання Ради, що відбулося за участі Першої леді України Олена Зеленська та під головуванням Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, Валерія Іонан презентувала результати реалізації флагманських проєктів із безбар’єрності.
Що вже вдалося зробити?
👉🏻 Підвищили вебдоступність публічної інформації за стандартами ЄС. Тепер держоргани влади створюють контент на основі міжнародних рекомендацій WCAG 2.1.
👉🏻 Провели аудит цифрових сервісів і рівня цифрової грамотності громадян. Готуємо нові освітні серіали про професійну освіту для кожного українця.
👉🏻 Запустили перший в Україні імерсивний мультифункціональний хаб, щоб підвищити доступність цифрової освіти для вразливих груп населення та соціальну інклюзію.
👉🏻 Забезпечили 45%+ освітніх курсів на платформі Дія.Освіта українськими чи англомовними титрами. Крім того, 5% серіалів уже мають дубляж жестовою мовою
Головне завдання на наступний рік — щоб Україна стала найзручнішою державою у світі, щоб українці отримували безбарʼєрні послуги в кожному селі або містечку.
Адже цифрова країна має бути доступною для всіх! 🧑🏼‍💻
 
410459744_743205137848805_3889651281787713709_n.jpg
⚡️ До знеструмлень готові — Мапа Пунктів незламності в Дії стала ще зручнішою
Тепер не обовʼязково завантажувати мапу — щоб знайти найближчі Пункти незламності, заходьте в застосунок, переглядайте їх онлайн та прокладайте зручний маршрут.
Окей, які ще оновлення зʼявилися?
✅ Мапа незламності тепер розміщена на головному екрані застосунку
✅ можливість залишити відгук про роботу пунктів
✅ фільтри: Відчинено зараз, Доступно для людей з інвалідністю та Зручності
✅ рейтинг Пунктів незламності
Заходьте в застосунок та вибирайте Пункт незламності, який вам найбільше підходить, — з генераторами, аптечкою, теплом, інтернетом, зв’язком, зарядкою та водою.
🗺️ Безпека українців — найперше, тому мапа недоступна в Херсонській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, а також частково Харківській, Чернігівській, Дніпропетровській та Миколаївській областях
Користуйтеся мапою, щоб можливі відключення проходили непомітно 📲
Послугу розроблено Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України й обласними військовими адміністраціями.
 
410087500_743106894525296_1339926951675259138_n.jpg

Відповідно до розпорядження міського голови від 28 грудня 2023 року № 601/2023-рк «Про запровадження дистанційної роботи» для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради на 01 січня 2024 року запроваджено дистанційну роботу.

По всіх питаннях роботи ЦНАПу прошу звертатися  виключно за допомогою телекомунікаційних засобів зв'язку: тел. (096) 919-17-54, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

 

🏚️ Більше можливостей для користувачів: скористайтеся єВідновленням через портал Дія
Піклуємося про кожного українця — тепер подати заяву про допомогу за пошкоджене житло можна онлайн на порталі Дія. Раніше послугу можна було отримати лише через застосунок для смартфона, розширюємо можливості — тепер подати заяву можна за допомогою компʼютера.
Як скористатися послугою на порталі Дія?
1️⃣ Авторизуйтеся на порталі Дія — https://diia.gov.ua/
2️⃣ Виберіть Послуги — розділ Земля, будівництво, нерухомість
3️⃣ Натисніть на послугу Компенсація за пошкоджене майно
4️⃣ Заповніть всі необхідні дані
5️⃣ Перевірте та підпишіть заяву файловим ключем. Якщо в заяві є співвласники, то вони також мають підписати заяву КЕПом.
Також, крім порталу й застосунку, подати заяву можна через нотаріуса або будь-який ЦНАП на підконтрольній території України.
❗️ Для подання заяви через ЦНАП чи нотаріуса право власності на житло має бути зареєстроване в Державному реєстрі речових прав.
Зручні державні послуги для кожного українця 🙌🏻
Послугу отримання компенсації за знищене та пошкоджене житло єВідновлення розроблено в співпраці Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України й Міністерства цифрової трансформації України за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
408850644_741934557975863_3032799835647287894_n.jpg

Відповідно до розпорядження міського голови від 19 грудня 2023 року № 595/2023-рк «Про запровадження дистанційної роботи» для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради на 25 грудня 2023 року запроваджено дистанційну роботу.

По всіх питаннях роботи ЦНАПу прошу звертатися  виключно за допомогою телекомунікаційних засобів зв'язку: тел. (096) 919-17-54, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..