Продовжуємо працювати над тим, щоб українці отримували державні сервіси зручно, швидко, сучасно та безбар’єрно.
Ділимося результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю послуг у ЦНАП, які зросли протягом січня:
91,4 % українців задоволені сервісом у ЦНАП;
72,5 % відвідувачів готові рекомендувати ЦНАП близьким.
Якісний державний сервіс — це культура обслуговування відвідувачів на всіх етапах взаємодії з ними. Корисні матеріали для працівників та керівників ЦНАП зберегли у посібниках на Платформі Центрів Дія:
Практичні поради щодо підвищення якості надання послуг у ЦНАП (Дія Центрах) та інших фронт-офісах https://bit.ly/3JYMIBE
Практичні поради щодо діяльності керівника (керівниці) фронт-офісу https://bit.ly/3jLPdwi